Всім привіт! 
Зараз трохи про мене. 
Мене звати Юля і мені 12 років .
Я цілеспрямована, оригінальна, комунікабельна, щира та весела людина. З іншими людьми мені легко знайти спільну мову . Це ще один факт. Тобто я дружелюбна. Зі мною теж не складно спілкуватись . Поки що це головне в мені. Я пообіцяю тільки те що я справді виконаю.
Якщо я буду керівником нашого соціального підприємства, вам стане цікавіше. Ми
знайдемо спільну мову з вами і вашими думками. Тобто ми всі рівні в своїх правах і всі ми маємо право на свою особисту та оригінальну думку. Ще в нас буде більше ігор пов'язаних з підприємством. Думаю ігри люблять всі,і вчителі, і учні. Гадаю ми проведемо багато зустрічей з підприємцями Тернополя і не тільки. Можливо в нас буде більше занять. Але ми маємо не тільки грати цікаві ігри але й розвивати себе. Коли стане тепліше ми зможемо влаштовувати прогулянки по Великих Гаях. Ми навчимо вас правильно розподіляти кошти. Допоможемо обрати майбутню професію. Ми будемо витрачати свій час на це все якщо вас зацікавила моя цілеспрямованість. І гадаю в нас все вийде чудово. Дякую за увагу!

Коментарі