Як усе починалось


УРА! Наша школа  стала учасником проекту «Школа як осередок розвитку громади», метою якого є підвищення потенціалу загальноосвітніх навчальних закладів із метою забезпечення якісної інклюзивної освіти з активним залученням громад у рамках поточних процесів реформування, зокрема, оптимізації шкільної мережі та розвитку підприємництва.
Проект впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта впродовж 2017 – 2019 рр.
Команда наших вчителів (Олена Зіновіївна Сівінська, Ольга Мирославівна Мудра,  Ольга Ростиславівна Майка, Наталя Іванівна Сагаль)  з 13 по 15 листопада 2017 року у проекті «Крок за кроком» успішно пройшли навчання:

Проект спрямований на досягнення двох головних цілей, які були визначені в результаті аналізу попередніх проектів в рамках програми «Школа як осередок розвитку громади», що були реалізовані протягом останніх десяти років, а також з урахуванням сучасних змін у напрямі децентралізації управління:
  • Розроблення та презентація Індексу Інституційної Спроможності як інструменту оцінювання та розвитку навчального закладу.
  • Представлення підприємництва як однієї з найважливіших компетентностей, яка може бути включена в шкільну програму та позакласні заходи (шляхом створення шкільних клубів соціального підприємництва).

Очікувані результати:
  • Розроблення нового механізму оцінювання та самооцінювання загальноосвітніх навчальних закладів на основі міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи та Індексу Інклюзії шляхом розроблення та пілотування Індексу Інституційної Спроможності (ІІС).
  • Розроблення необхідних нормативних документів із метою представлення та включення ІІС в систему освіти.
  • Створення системи для розвитку школи на основі моніторингу та самооцінювання, а також на основі планів трансформації школи.
  • Активне залучення всіх учасників шкільного життя та місцевих громад до процесів оцінювання та розвитку школи.
  • Запровадження підприємницької компетентності в рамках шкільної програми, позакласної роботи та житті місцевих громад за допомогою проектного підходу.
  • Створення шкільних клубів соціального підприємництва.
  • Обмін найкращими практиками створення шкільних клубів підприємництва шляхом їх поширення через мережу громадсько-активних шкіл, а також створення Е-платформи з обміну досвідом.
  • Розроблення та реалізація міні-проектів шкільними клубами підприємництва.
  • Розроблення та поширення посібника з впровадження ІІС та підприємництва.

Коментарі